logologo

O nama

Arrow pointing down

Održivost

Arrow pointing down

Karijere

Arrow pointing down

priče

imageLoader
imageLoader

Stvaramo bolji svijet do 2030.

Tijekom posljednjeg desetljeća globalna strategija održivosti Stvaramo bolji svijet imala je snažan utjecaj na poslovanje kompanije HEINEKEN. Potaknula nas je na inovacije i suradnju u zaštiti okoliša, pomoći lokalnim zajednicama i pozitivnom doprinosu društvu – ali i podrška ostvarivanju ciljeva održivog razvoja UN-a.
Naši primjeri održivosti i društveno odgovornog poslovanja

Za odgovorno odrastanje mladih

Kao proizvođač alkoholnog pića, svjesni smo svoje odgovornosti te u sklopu strategije održivosti Stvaramo bolji svijet aktivno promičemo odgovornu konzumaciju alkohola. Naš je stav da maloljetnici ne bi smjeli konzumirati alkohol. Glavni ciljevi projekta su skretanje pažnje i edukacija roditelja o štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola te pružanje podrške u postavljanju granica i uspostavljanju dobre komunikacije između roditelja i djece.
Pročitajte više

Zaštita okoliša i prirode

Ponosni smo na velike napore i znatna financijska ulaganja na ovom području, kao i činjenicu da smo u usporedbi s 2008. u HEINEKENU Hrvatska smanjili emisiju CO2 za preko 50%. Tome je svakako doprinijela činjenica da intenzivno upotrebljavamo energiju iz obnovljivih izvora. Najprije smo 2017. počeli koristiti „zelenu“ električnu energiju ZelEn, a godinu dana kasnije smo na krov svojeg zelenog skladišta, građenog po ekološkim principima, postavili 1.380 solarnih panela koji prilikom godišnje proizvodnje 395.000 kWh struje ujedno smanjuju emisiju CO2 za više od 118 tona. Uvođenje električnih viličara te LED rasvjete u proizvodnim pogonima, korištenje nusproizvoda pročišćavanja vode bioplina za proizvodnju i djelomično grijanje te automatizacija kotlovnice doveli su do dodatne energetske učinkovitosti, ušteda i smanjenja ugljičnog otiska. Ponosni smo i na činjenicu da smo količinu komunalnog otpada po jedinici proizvoda smanjili za 46% u odnosu na 2019. te za 96% u odnosu na 2008. godinu.
Pročitajte više

Suradnja s lokalnom zajednicom

Povezanost pivovare u Karlovcu s gradom i cijelim karlovačkim krajem je uistinu neraskidiva – velika većina naših zaposlenika je iz ovog kraja, ali osim gospodarskog razvoja podupiremo i brojne lokalne kulturne, umjetničke i sportske događaje. Tu su tako Dani piva, Dani grada, Festival folkora, Ivanjski krijes, Riječno kino uz Karlovačko, Karlovački cener, a naša uloga dobrog susjeda snažno dolazi do izražaja i unutar projekta KAkvart. U sklopu njega smo u partnerstvu i sinergiji s Gradom Karlovcem i brojnim volonterima u pet godina realizirali na stotine akcije i inicijative koje su dodatno uljepšale lice grada, a život na ovom području učinile ljepšim, ugodnijim i održivijim.
Pročitajte više
imageLoader
Kao proizvođač alkoholnog pića, svjesni smo svoje odgovornosti te u sklopu strategije održivosti aktivno promičemo odgovornu konzumaciju alkohola. Odlučili smo davati konstantnu podršku roditeljima u najizazovnijem dijelu roditeljstva te istovremeno jasno iznositi svoj stav vezan uz maloljetničku konzumaciju.
UN-ovi ciljevi održivog razvoja
imageLoader
Naša globalna strategija Stvaramo bolji svijet ujedinjuje sve HEINEKENOVE operativne kompanije u nastojanju da budu održiva snaga promjene. Usredotočavanjem na područja na kojima možemo učiniti najviše, ona nadahnjuje naše brendove da svoju svrhu usklade s rješavanjem okolišnih i društvenih problema. Pomoću ove strategije odlučni smo doprinijeti ostvarivanju šest UN-ovih ciljeva održivog razvoja.
Usredotočeni smo na 7 UN-ovih ciljeva koji najbolje odgovaraju našoj misiji

3

Zdravlje i blagostanje

Osigurati zdrav život i promicati dobrobit za sve, bez obzira na uzrast.

5

Rodna ravnopravnost

Postići ravnopravnost spolova i osnažiti sve žene i djevojke.

6

Čista voda i sanitarni uvjeti

Osigurati dostupnost i održivo upravljanje vodom i sanitarnim uvjetima za sve.

7

Pristupačna energija iz čistih izvora

Osigurati pristup pristupačnoj, pouzdanoj, održivoj i modernoj energiji za sve.

8

Dostojanstven rad i ekonomski rast

Promicati uključiv i održiv gospodarski rast, punu i produktivnu zaposlenost te dostojanstven rad za sve.

12

Održiva potrošnja i proizvodnja

Osigurati održive obrasce potrošnje i proizvodnje.

13

Odgovor na klimatske promjene

Poduzeti hitne mjere u borbi protiv klimatskih promjena i njihovih utjecaja.
Izdvojene nagrade i priznanja
Osim snažne podrške i pozitivnih reakcija zaposlenika i drugih dionika, HEINEKEN Hrvatska je dobitnik i brojnih nagrada te priznanja za postignuća na područjima održivosti i društvene odgovornosti.
Logo
Indeks DOP-a za odgovorne politike i prakse u radnoj okolini (2019. i 2020.)
Logo
Indeks DOP-a za odgovorne politike i prakse upravljanja okolišem (2017. i 2018.)
Logo
Velika HUP-ova nagrada za društveno odgovorno poslovanje (2018.)
Logo
Poslodavac Partner (2018. i 2019. i 2020.)
Logo
Hrvatski indeks održivosti (2021.)

Saznajte više iz naših godišnjih pregleda o održivosti

Pogledajte preglede

contactcontact

Povratak na vrh